مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

 

زن جوان در دادگاه گفت: شوهرم آن قدر بددل و بدبين است که وقتي به منزل مي آيد سطل زباله را زير رو مي کند تا مبادا کسي به منزل ما آمده باشد و من از او پنهان کرده باشم. ديگر نمي خواهم با او زندگي کنم.

زوج جواني در دادگاه خانواده حضور يافتند و درخواست طلاق زن جوان را به قاضي دادگاه ارائه کردند. زن جوان که 28 سال سن داشت در ابتداي جلسه دادگاه خطاب به قاضي گفت: شوهرم بسيار بددل و شکاک است. در طول دو سالي که از زندگي مشترک مان مي گذرد با رفتارهايش من را به يک بيمار عصبي تبديل کرده است.

وي در حالي که به آرامي گريه مي کرد، ادامه داد: در دوران نامزدي مان برخي از رفتارهاي همسرم برايم قابل درک نبود اما تصور مي کردم به دليل علاقه اي که به من دارد اينگونه رفتارها را انجام مي دهد.

زن جوان بيان کرد: شوهرم زماني که از سر کار به منزل باز مي گردد سطل زباله را زير رو مي کند و اگر به زباله اي مشکوک شود بي دليل فرياد مي زند و فکر مي کند کسي به ديدن من آمده و به او اطلاع نداده ام، در صورتي که حتي اگر مادرم هم به ديدنم بيايد با تماس تلفني به او اطلاع مي دهم تا وقتي به منزل مي آيد عصباني نشود.

وي با اشاره به اينکه شوهرم حتي برخي مواقع زمان رفتن به سر کار درب منزل را قفل مي کند، افزود: متاسفانه شوهرم آن قدر بدبين است که تصور مي کند به محض اينکه از خانه خارج مي شود من هم بدون اجازه او به ديدن دوستان و اقوام مي روم يا کساني را به خانه مي آورم، در حالي که در طول دو سالي که ازدواج کرده ايم شايد دو بار اقوام و دوستانم را ديدم، ادامه زندگي با شوهرم به معناي ديوانه شدن تدريجي من است.

در ادامه جلسه دادگاه شوهر اين زن که 38 سال داشت، اظهارکرد: همسرم آنقدر مساله را بزرگ مي کند که همه تصور مي کنند من شکنجه اش مي دهم در صورتي که من به همسرم علاقه دارم و فقط مي خواهم او در آسايش زندگي کند.

وي گفت: اگر من به او اجازه نمي دهم از منزل براي خريد بيرون برود تنها دليلش اين است که نمي خواهم اذيت شود من همه چيز را براي راحتي او فراهم مي کنم.

مرد جوان مدعي شد: اگر به همسرم مي گويم با دوستانت رفت و آمد نکن به اين دليل است دوستانش به زندگي ما حسادت مي کنند و نمي توانند علاقه من نسبت به او را درک کنند.

وي خاطرنشان کرد: به همسرم علاقه دارم و نمي خواهم از او جدا شوم. هر کاري که بخواهد انجام مي دهم به شرطي که از طلاق منصرف شود.

در پايان جلسه دادگاه زن جوان افزود: من نمي خواهم با شوهرم به زندگي ادامه دهم زيرا او رفتارهايش غيرعادي است او بيمار است و بايد معالجه شود، هيچ گونه ادعاي مالي نسبت به شوهرم ندارم و تنها خواهان حکم طلاق هستم.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زوج جوان حکم طلاق آنها را صادر نکرد و وقتي ديگر را براي رسيدگي به پرونده تعيين کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:7 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 525464
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1